| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Ultimate MGF/TF Die Hard

Geregistreerd op: 23-12-2009 Berichten: 472 Woonplaats: Den Helder (N-Hld, NL)
|
Geplaatst: Vr Jul 23, 2010 10:28 pm Onderwerp: |
|
|
| Andros schreef: | Ik heb mijn alias al een jaar of vijf, op verschillende fora. Heb nog vrienden gehad die niet eens me echte naam wisten en enkel aanspraken met Andros. Binnen bv de lan-scene weten ze meteen wie ze moeten hebben  |
Ik ben Ultimate al vanaf me 12e
Ps. vandaar mn onderschrift... komt mn echte naam ook nog eens naar boven  _________________ Met vriendelijke groet, Mike...
- MGF British Racing Green, MY2000 RHD
- VW Polo '91 |
|
| Naar boven |
|
 |
Brooklands Doctor in the MGF/TF

Geregistreerd op: 6-7-2005 Berichten: 4344 Woonplaats: Vollenhove, Nederland
|
Geplaatst: Vr Jul 23, 2010 10:33 pm Onderwerp: |
|
|
| Murphy schreef: | | Ik zou het best fijn vinden als je dit kon wijzigen, want om heel eerlijk te zijn is Murphy de naam van onze hond |
Als iedereen z'n naam zelf kan wijzigen gaat het zeker niet overzichtelijker worden. Mijn voorkeur heeft dit ook niet. Maar nieuwe aanmeldingen filteren/checken moet ook te doen zijn. _________________ MGTF 135 Brooklands SE, British Racing Green / http://www.mgtf.nl
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i & Shield | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control |
|
| Naar boven |
|
 |
Ronald MG TF MGF/TF Goeroe

Geregistreerd op: 9-3-2007 Berichten: 1125 Woonplaats: België, Mortsel (buitenverblijfjes - "De Berg"- Circuit Zolder)
|
Geplaatst: Vr Jul 23, 2010 10:38 pm Onderwerp: |
|
|
Zelfs bij mijn echte naam slaan ze regelmatig de bal mis....
Ronny, Ron, Ronaldo, Donald, Raoul en zelfs Rodilon.....
Op't werk noemen ze me dan weer MG-ke....
Ach, zolang het maar niets is dat lijkt op "Anatool" of "Bert Bibber" kan ik er wel mee leven...  _________________
Modifications : K&N
MG...it's a way of life...
To race : MG/ZR 160 - BMW 325
www.TestDriver.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Kasper Clubshop / Forum administrator

Geregistreerd op: 6-9-2004 Berichten: 4100 Woonplaats: Veghel (N.Br. NL)
|
Geplaatst: Za Jul 24, 2010 4:27 pm Onderwerp: |
|
|
| Andros schreef: | Ik heb mijn alias al een jaar of vijf, op verschillende fora. Heb nog vrienden gehad die niet eens me echte naam wisten en enkel aanspraken met Andros. Binnen bv de lan-scene weten ze meteen wie ze moeten hebben  |
Het gaat ons ook niet om de uitspreekbare aliassen Andros en Murphy etc. Dat is geen probleem. Al is een gewone naam zoals Bruno schrijft IRL vaak makkelijker.
Daar waar het minder makkelijk uitspreekbare termen worden, met soms nummers erin. Daar wordt het moeilijk voor ons. Let wel, aan de woonplaats zien wij het vaak ook niet, nog aan het beroep of de hobby's. De Bots schrijven ook gewoon in Nederlands.
Even een kleine indruk: ik denk dat er 100 bots zijn tegen 1 werkelijke inschrijving. Een werkelijke nieuwe aanmelding is dan snel ongewenst verwijderd. _________________
MGFvvc '96 Charcoal - MGCGT '68 Tartan
MG Car Club Holland - MGF-TF linkedin Group. |
|
| Naar boven |
|
 |
RemcovanKuilenburg PR / Forum administrator

|
Geplaatst: Zo Jul 25, 2010 12:00 pm Onderwerp: |
|
|
Ik had er net een uit den oever met interesse heavy metal. Maar met zijn url kon je diploma's vervalsen en nog meer rare dingen. Dan kan je twee dingen doen. Laten bestaan en even de url er uit halen of gewoon helemaal wissen. Ik heb het laatste gedaan.
Maar ze worden steeds creatiever en schrijven verdomd goed Nederlands  |
|
| Naar boven |
|
 |
Tukker MGF/TF Goeroe

Geregistreerd op: 17-10-2007 Berichten: 1433 Woonplaats: Nijverdal NL
|
Geplaatst: Zo Jul 25, 2010 1:19 pm Onderwerp: |
|
|
| Kasper schreef: |
Even een kleine indruk: ik denk dat er 100 bots zijn tegen 1 werkelijke inschrijving. Een werkelijke nieuwe aanmelding is dan snel ongewenst verwijderd. |
De code die bij het registreren wordt gebruikt is eenvoudig te scannen, is er geen update van het forum beschikbaar waar dit beter is beschermd.? _________________ MGF 1.8 steptronic 2001, anthracite,
16 inch, Green filter |
|
| Naar boven |
|
 |
RemcovanKuilenburg PR / Forum administrator

|
Geplaatst: Zo Jul 25, 2010 2:33 pm Onderwerp: |
|
|
| Ja die is er maar ik was bezig om dat te testen. Alleen zijn wij nog steeds bang dat de oude gegevens niet allemaal mee gaan. Vandaar dat wij er nog mee wachten. En het is dan nog maar wachten hoe lang het gaat duren voor zij weer wat er op hebben gevonden. |
|
| Naar boven |
|
 |
Bruno MGF.BE Beheerder

Geregistreerd op: 30-1-2004 Berichten: 13092 Woonplaats: "De Berg" , Belgie
|
Geplaatst: Ma Jul 26, 2010 12:39 pm Onderwerp: |
|
|
In ieder geval, gaan we vanaf nu, gewoon veel strenger handelen. Nieuwe accounts, waar enige vorm van twijfel over kan bestaan, worden verwijderd. T'is gewoon niet meer haalbaar om het kaf van het koren te scheiden, men moet maar proberen zo duidelijk mogelijk te zijn hierin... _________________ - VOLCANO MGF '180' VVC
- X-POWERGREY MG ZT-T
- YELLOW MG ZR 160 Racer
- Volvo C70 convertible 2.4 Turbo
- BMW E90 touring |
|
| Naar boven |
|
 |
Remieme Moderator

Geregistreerd op: 10-2-2006 Berichten: 4843 Woonplaats: Bergen op Zoom (N.Br. / NL)
|
Geplaatst: Di Jul 27, 2010 3:03 pm Onderwerp: |
|
|
Eergisteren bij de iphoneclub geregistreerd. Daar moest een open vraag worden beantwoord om de registratie af te kunnen ronden.
De vraag was overigens:
Snoep verstandig eet een ? _________________ MGF Coupé Heritage MY2000 Under Construction |
|
| Naar boven |
|
 |
Ronald MG TF MGF/TF Goeroe

Geregistreerd op: 9-3-2007 Berichten: 1125 Woonplaats: België, Mortsel (buitenverblijfjes - "De Berg"- Circuit Zolder)
|
Geplaatst: Di Jul 27, 2010 3:56 pm Onderwerp: |
|
|
Big Mac.......  _________________
Modifications : K&N
MG...it's a way of life...
To race : MG/ZR 160 - BMW 325
www.TestDriver.be |
|
| Naar boven |
|
 |
Tukker MGF/TF Goeroe

Geregistreerd op: 17-10-2007 Berichten: 1433 Woonplaats: Nijverdal NL
|
Geplaatst: Di Jul 27, 2010 11:19 pm Onderwerp: |
|
|
| Ronald MG TF schreef: | Big Mac.......  |
Registratie is gelukt.....  _________________ MGF 1.8 steptronic 2001, anthracite,
16 inch, Green filter |
|
| Naar boven |
|
 |
Remieme Moderator

Geregistreerd op: 10-2-2006 Berichten: 4843 Woonplaats: Bergen op Zoom (N.Br. / NL)
|
Geplaatst: Wo Jul 28, 2010 9:32 am Onderwerp: |
|
|
Geen idee of ze deze slogan ook in België kennen. Hier is het een golden oldie. Het antwoord was natuurlijk "Appel".  _________________ MGF Coupé Heritage MY2000 Under Construction |
|
| Naar boven |
|
 |
|